2 Aralık 2009 Çarşamba

bit-tech.net

Phinix Cube, Mike Krysztifuak

Eessõna Richard Swinburne
Phinix Cube on traditsioonilised mod kui saad: see võtab ära pika komponendid nagu fanbus ja slimline optilise draivi, demonteerib ja shoehorns neid see masin. See on rääkimata LEDid ning jootmiseks kõik kavandatud ja toimuma käsitsi - see on tõupuhas klassikaline modding awesomeness.

Pärast mitmeid muudatusi keskel mod, lõpptulemus on watercooled mikro-ATX mini koletis süsteem, mis teeb kõik suuremad juhul saab, kuid osa suuruse ja midagi täiesti ainulaadne. See on tehtud kaks aastat ja ära lõpetada, ja et mammut iseseisvaid jõupingutusi silmas, loodame, et te naudite ja hindame Phinix Cube nii palju kui me tegime!

Cubed ³

Olen töötanud koos PC sest mul oli kümme aastat vana. Ma ei mäleta isegi kui palju erinevate masinatega olin; mitu eri juhtudel ja koosseisude olen läbi elanud. Iga modder teab, et ka uuemad, kõige kutse puhul on alati mõned vead on alati midagi, mida oleks võinud teha ka teisiti. Alati on midagi, mida saab muuta, ümber kujundada ja lisada. Phinix Cube oli mu esimene suur modding projekt: minu suurim õppimise kogemus, mistõttu otsustasin ma teha midagi nullist. Tahtsin ehitada ilus vaadata juhul korraliku jahutuse ja vaikne toimimine.

Phinix Cube, Mike Krysztifuak Phinix Cube, Mike Krysztifuak
Phinix Cube, Mike Krysztifuak Phinix Cube, Mike Krysztifuak
Phinix Cube, Mike Krysztifuak Phinix Cube, Mike Krysztifuak
Pilt suuremalt

Inspiratsioon

Enne kui ma tulid välja hoone ehitamise idee minu enda puhul ma loomulikult lugeda palju modding worklogs paljudel veebilehtedel. Üks parimaid ehitab oli Peter Dickinson's ORAC ³, mis inspireeris mind looma minu puhul kasutatakse akrüül-lehed. Peter tähelepanu üksikasjade ja kvaliteedi iga osa lõi ta oli lihtsalt uskumatu. Teine ehitada, et innustas mind oli Gerl Swolfs "hüperkuubiku ² - Ma armastasin kuju tema puhul, seetõttu olen otsustanud teha kuubik. See oli lihtne, saavutatav, kuid paigaldatud minu kasvav ideed ehitada.

Planeerimine

Kõik modder ütlen suurim ja tähtsaim osa hoone või modding juhul on planeerimine ja veetsin palju aega planeerimise iga osa minu Cube. Ilmselt esimene asi oli otsustada, milline suurus Cube on. Kuna üks minu eesmärke oli luua vaikne, hästi jahutada kui ma läksin eest watercooling süsteemi otse läbi koti. See tähendas Cube pidi olema piisavalt suur, et hoida kõik riistvara-ja watercooling osad sees.

Sel ajal hakkasin plaani minu Cube olin garaaž SN25P väike Form Factor PC Mulle meeldis suurus XPCs, et teine minu eesmärke oli muuta keel nii väike kui ta võiks olla. Et hoida arvutiga väike, kuid siiski väga võimas läksin jaoks mikro-ATX emaplaadi asemel Flex ATX või mini-ITX küll. Abi minu projekteerimise protsess ma joonistasin palju visandid paberile ja loonud palju 3D mudeleid Google Sketchup tarkvara: ma tõesti soovitada, 3D planeerimine. Selline ettevalmistamine oli jõudnud mind aidata vältida tarbetut pettumused ja vigadest ehitamise ajal. Noh .., et oli plaan. Mõõtmed Päädyin otsustab minna koos olid 30x30x30cm - mitte liiga suur, kuid siiski piisavalt varustada kõik sees.

Phinix Cube, Mike Krysztifuak Phinix Cube, Mike Krysztifuak
Phinix Cube, Mike Krysztifuak Phinix Cube, Mike Krysztifuak Phinix Cube, Mike Krysztifuak
Phinix Cube, Mike Krysztifuak Phinix Cube, Mike Krysztifuak Phinix Cube, Mike Krysztifuak
Pilt suuremalt

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder