UK mängud spetsialist kett mäng on ilmnenud märkimisväärne suplust müügi eel jõulud 2009.
Vastavalt MCV mängu Kontserni müük on vähenenud 10,8 protsenti aastas kuni 5. detsember. Like-for-like müük eelmise aasta sama perioodiga langenud 15,1 protsenti ja müügi kogusumma on 14,3 protsenti alla.
Vastavalt esimees Peter Lewis langeda võib suuresti süüdistada supermarketi hindade alandamise taktikat. Selle aasta alguses paljudes supermarketites läks hindade sõda mõned pealkirjad, lõikamine hind mänge nagu Modern warfare 2 tunduvalt madalam, mida erikauplused need pakuvad.
"Kuna poole aasta jooksul on toimunud mitmeid olulisi tarkvara Pressiteated sealhulgas Call of Duty: Modern Warfare 2 ja FIFA 10, mis mõlemad murdis arvestust oma esimesel nädalal käivitada," ütles Lewis avalduses.
"Siiski, erakordselt tugev täitmiseks need pealkirjad on osaliselt kompenseerida pehmem kui eeldatav müük muul releases ... Me oleme näinud, tugev konkurents kõik turud, et me tegutseme sisse Ühendkuningriigis, eriti meil täheldatud märkimisväärset hindade tegevus alates supermarketi "
See pole veel kõik doom ja pimedus küll - firma avanud 43 uut kauplust viimase kuue kuu ja väidab, et eelnev omanik turg õitseb.
"Pikemas perspektiivis usume, videomängude turul jätkuvalt suundumus suurema marginaali tarkvara ja välisseadmed," lõpetas Lewis.
Andke meile teada oma mõtteid foorumites.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder