1 Aralık 2009 Salı

bit-tech.net

DirectX 11, dirt 2

See on kurb, kuid ebatavaline need päeva PC versiooni mitmetasandilise mäng saabub mõne kuu pärast konsooli originaal. See võõras on veelgi PC release toimub tagasi mõjuva põhjuseta, ja see veelgi harvem kui selle põhjuseks on mäng, muutuvad täiel määral ära viimaste PC riistvara. Me oleks pidanud ootama üle kolme kuu jooksul PC versiooni Colin McRae: DiRT 2, aga kui see saabub, siis on see üks esimesi PC pealkirjade funktsiooni laialdast toetust DirectX 11 graphics.

Täis mäng on veel vabastatud, kuid Codemasters on vabastatud PC demo, nii et kui oled oma ATI Radeon 5000-seeria graafika kaardi, mitte ainult suudate Jack kuni resolutsioon ja kohaldada Roppakaupalla antialias, sa ll ka saama heita pilk tulevikku PC graafika on läheb see.

Me vaatasime enne on Mis tulekul DirectX 11. See artikkel on väärt lugemist, kui soovite, põhjalikum pilk muutub see uus API toob arvuti graafika. Dirt 2 kasutab DirectX 11 viie olukordades. Näete neid kõiki meetmeid selle video Codemasters:


Riistvara ruutmosaiigiline dünaamiline vesi, animeeritud rahvahulga ja dünaamiline lapiga

Ruutmosaiik on ehk kõige ilmsem ja olulise funktsiooni DirectX 11. Riistvara ruutmosaiik üksus on iseloomulik ATI's GPU kuna Xenos kiibile Xbox 360, kuid versioon on HD 5000-seeria on esimene otseselt toetatud versiooni DirectX.

Lühidalt, ruutmosaiik on protsess, mis võimaldab GPU toru kiiresti ja tõhusalt tipud. see ära vajadus keerukate, kõrge polügon mudelid, mis nõuavad palju ribalaiust. See on tehnika, mis eriti kasulik olukordades, kus peate palju geomeetria kiiresti, nagu valdkonnas täis teraga muru.

DirectX 11 täitmiseks esmalt: dirt 2 DirectX 11, dirt 2 DirectX 11 täitmiseks esmalt: dirt 2 DirectX 11, dirt 2
DirectX 9 ................................................ ............... DirectX 11

In Dirt 2, it's kasutatakse kolmel juhul: kui auto läbib basseini vett, mis tõrjub vaadates võistlused ja lippude all sõitvate poolt pool rada. Nagu võite näha neid pilte, ruutmosaiik aitab lisada realistlikum, täpsemalt kujude, kui soovite, aga ei tahaks kasutada arvutuslikult intensiivselt suure osa mudeleid.

According to AMD: "CPU tekitab kõrgus valdkonnas tekstuuri kui Sõit läbi. Tessellator loob sadu kolmnurga põhineb kaamera positsioon. Tulemus: ilus, füüsiliselt täpne ja dünaamiline veepinna. In DirectX 9-versiooni Mängu pind on illusioon esindajad vaid kaks kolmnurka. "

Samuti luua ekstra ripples vees, see on ka kasutatud lisades Kinks ja ripples on lipud, mis on kihav tuule käes. Ruutmosaiik on kasulik ka luua realistlik otsivad kõveraid ja see on selle kohaldamine tehnikat, mis on kasutatakse madala polügon rahvahulga mudelid üksikasjalikum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder