15 Aralık 2009 Salı

bit-tech.net

Projekti Jõulupuu

Eessõna Alex Watson


Pilt scene: It's Christmas 2004. Tony Blair on endiselt võimul. IPodid on suured, valged, kontrollitud ja ketramine pizza plaadi esi-ja Apple äsja välja spetsiaalne U2 versiooni, tagades seega ei ole kunagi jahutatakse jälle. Nvidia on veel realiseerida GeForce FX on aurutatud laduma ja sisikonna. Teisalt, nForce 2 emaplaat koos SoundStorm lähevad alla a. .. torm.

Internetis, bit-tech välja selline, ja see mees on toimetaja. In tolmuses nurgas Londoni kesklinnas büroo, PC modding ja riistvara ajakirjas oli rubriik ees esimene jõulupüha, ja soovis tähistada elusolev mõnikord auklik sügisel. Sisestage ... Projekti Jõulupuu.

Viis aastat hiljem, ja vestlus vahel Custom PC ja bit-tech meeskond jõulude modding - ajendatud Christmas Edition Titan Fenrir - Projekti Jõulupuu on nimetatud Raskel helinaid. Innukas bit-tech tv proovinud Googling selle vahel muinasjutulises pidulik masin - aga ei mainita ei leitud. Undettered nad suundus arhiivi ja leidnud, CD aare ait, mis on pakitud koos originaaldokumentide ja pildid. Niisiis, teie pidulik ajaviide, oleme praegu üks naeruväärne Modifikatsioonid kunagi teinud, ja kindlasti kandidaat mainida uusi üleviimise Twelve Days of Christmas: PC jõulupuu.

Jõululaupäev

Ühel õhtul pärast rasket päeva vaadata ja kohvi, läksime avaldamise eest kiire poole. Kuigi õnnelikult supping nõrk Austraalia õlu ja munching röstitud maapähkleid, oleme arutanud seda teemat, mida modding projekti peaksime tegema jõuludeks. Arvukad pinti ja tunni palavikuline arutelu hiljem olime jõudnud ummikusse ja olid ikka veel lähemale mõistliku lahenduseni. Meil oli vaja midagi lihtsat, kuid siiski tõsi ikoon jõulud - sellist asja, et hakkaks te Paaris tune Jingle Bells ja teeb teid rõõmsalt unistamine sooja tulekahjude ja Glögi.

Kõige parem valik oleks midagi Jõuluvana regi, samamoodi salongi või türgi koos salvei ja õuna täidis. Kahjuks tervistav mõelnud ei ole norm pärast mõniteistkümmend pinti on raketi kütus, et selle asemel mõned Välkky oli idee paigaldada PC jõulupuu. Ma mõtlen, mida kirjeldatakse jõulude parem kui suursugune ebatsuuga?

Hell bent sõlmimist argument võidukalt inebriated Hack jätkas täpselt kirjeldada, kuidas ta arvas, et võiks teha. Ärgates järgmisel hommikul ja vahele rõõmsalt tööle sain aru, minu viga. See oli minu idee ja milline oli hullem olin veendunud, neid ma oleks tegelikult võinud ehitada mini-ITX süsteemi tree - Oops.

PC Jõulupuu Projekti Jõulupuu Arhiiv

Santa's Grotto

Täielikult teadlik asjaolust, see saab olema ülesmäge võitlus ehitada Projekti Jõulupuu, minu esimene instinkt oli petavad ja on töökoda ehitada šassii minu kirjeldustele. Nagu selgub, kõik töörühmad Saatsin šassii kavad asus ignoreerida minu jälgida e-kirju või mumbled midagi "vabandust, vale number", kui ma helistas neile. Mitte isegi lubaduse palju kokkuklapitavad raha võiks neid veenda, et see oli tegelikult lihtne konstruktsioon nad võiksid panna CNC, painutada, neetide, värvi-ja kohaletoimetamise silmapilk, enne nipping välja avaldamise tähistamiseks raha eest midagi.

Muidugi, kõik nad palusid plaanid, kuid võin ainult oletada, nad lihtsalt edasi neile umbes tööliskond igal isikul nende lugemine järjest bemusement, kuid kriimustada oma pead kindel ja ütleb "Te olete sain olla tõsi - Daft *** * "ja nii edasi.

Kohutamata ma otsustasin valmistada kere minu asemel ja pärast palju päringuid Net ma lõpuks tabas paydirt - äriühingu kõrbekogemusi Perthshire nimega "Jõulupuu Warehouse", kes müüvad õõnesprofiilid, virnastatavates puud lahtiselt jaoks ostukeskused jms . Võttes tegelikult leida puu, et võiksin pigistada kõik komponendid, see oli vaid juhul hoonete piisav struktuur hoidke neid all õõnes baldahhiin. Projekti Jõulupuu oli õigele teele.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder