23 Kasım 2009 Pazartesi

bit-tech.net

Neptuuni Trident Brian Carter

Eessõna: Antony Nahk
Tema Võitlus Galactica mod saadetud plasma shockwaves meie foorumid ja oli ka kandidaadiks Mod of the Year 2008. Eelõhtul bit-tech aastast 2009's Mod of the Year konkurentsi, Brian Carter, mida nimetatakse Boddaker, on kuni oma vana triki uuesti ja me pidasime seda üks on veel erilist kui mõni tema eelmise Modifikatsioonid.

Lian Li V2000 on see valik siin ja nagu enamik, kui mitte kõik Modifikatsioonid hõlmab see vapustav juhul, Neptuuni Trident on vesijahutusega. See pole veel kõik, kuigi - tegelikult me ausalt öelda, see on üks hämmastav otsin V2000 Modifikatsioonid oleme kunagi näinud.

Mis AHTI, Rooma jumal merel MOD inspiratsiooni, Brian on selgelt võetud vee südame spectacular custom Metallik türkiissinise värviga tööd, mis on ka meenutava pinna värvus MOD planeetide nimekaim, samal ajal kui kolm vesijahutus silmad ja põhjaliku insenerirajatis interjööri lisada kuni masin kindlasti väärt kardavad trident kuljeskelivat jumal.

Brian on ka sõbralikult rääkida meile oma uusima töö nii, ilma pikema jututa It's Over talle tutvumiseks käesoleva fantastiline mod.

Bring on the Water!

Neptuuni Trident Brian Carter Neptuuni Trident Brian Carter
Pilt suuremalt

Neptuuni Trident Brian Carter Neptuuni Trident Brian Carter
Pilt suuremalt

Sageli küsivad minult, kuidas ma tulla ideid minu puhul Modifikatsioonid. Minu inspiratsioon on pärit paljudest asjadest - see võib olla füüsiline objekt, mängu-või telesaate, või võiks see olla ainult juhuslikult mõtlesin, et hüppab minu peas. Neptuuni Trident sündis just nii. Ühel päeval kui olin perusing bit-tech 's riist uudised lehed ja märkasin ühine joon paljudes tooted on rõhutanud seal.

Neptuuni Trident Brian Carter Neptuuni Trident Brian Carter
Pilt suuremalt

Tundus number kolm oli igal pool, kus 3GHz töötlejad kõik raev ajal, emaplaat toting DDR3 ja kolmekordne kanali mälu, samuti triple SLI. Seega olen kaalunud võimalust ehitada rig et keskendus number 3. Lisaks eespool nimetatud esemed, olen mõelnud, lisades kolm 1TB kõvakettaid, kolm eraldi Vedelikjahutus silmad, ja ma saaks kasutada minu IZ3D 3D jälgida.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder