23 Kasım 2009 Pazartesi

bit-tech.net

Valve on 70 protsenti digi jaotamist turul

Valve on nurkne vähemalt 70 protsenti digitaalse levitamise turul ütleb Stardock boss Brad Wardell.

Stardock CEO Brad Wardell reckons et Valve on nurkne vähemalt 70 protsenti digitaalse levitamise turul aastane klient aruanne täidetakse hinnangud Auru edu.

Stardock ise, samuti mängude arendaja ja tavaliste kirjastaja ka konkurent Valve's Steam kaudu ta enda Impulse teenust. Impulse on suuruselt teine turuosa, ütleb Wardell, umbes 10 protsenti. Arvud on prognoosidega, mis põhinevad arutelud kirjastajad ja analüüsida olemasolevaid andmeid.

Arutledes miks Steam on nii edukad, Wardell ütleb, et see ei ole nii palju pistmist Valve ennetähtaegselt sisenemist turule, sest see on umbes ainus mängud Üksik on juurdepääs ka, nimelt Half-Life ja vasakule 4 Dead mänge. Valve on ka monopol kõik mängud kasutavad vaba Steamworks DRM ja ühenduse backend, mis sisaldab Modern warfare 2.

Impulse võrreldes on ta enda pattude Solar Empire ja Demigod mänge ja on koos teiste ettevõtetega, kolis boikott Modern warfare 2 ja teiste Steamworks pealkirjad.

"Kui mäng nõuab Steamworks on tõhusalt ära lõigatud meile, mis piirab meie sisu," selgitab ta. "Probleem on selles, et ei ole otstarbekas meile installida mängu, mis omakorda nõuab paigaldamine konkurendi talletada ja platvorm selleks, et mängida."

Stardock töötab konkureeriva toote dubleeritud Impulse reaktor, mis pakuvad sarnaseid ülesandeid Steamworks. Stardock ka juba Goo, DRM lahenduse, mis võimaldab teist poolt müüki.

"Digitaalse levitamise moodustavad umbes 25% tuludest tüüpiline PC mängu kirjastaja uue pealkirja [/ i]" Wardell hinnata.

Stardock hiljuti palunud klientidele, kuidas nad soovivad osta oma mänge ja leiti, et kasutajate arv, kes eelistavad digitaalset müük oli kuni 50 protsenti võrreldes eelmise aastaga kuni 61 protsenti.

Andke meile teada oma mõtteid foorumites.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder