15 Kasım 2009 Pazar

bit-tech.net

BluBawx Mod by ANGERJAS Ambiense

Eessõna: Richard Swinburne

Lõppenud aasta alguses, angerjas Ambiense mini-ITX mod, BluBawx, on vähe ilu! Oleme olnud paar muud väikest form factor Modifikatsioonid ilmub sel aastal, nagu Chris Cooki Atomwood ja Sleepstreamers Rampage, ja mitte unustada Ingram Jeffrey Stephenson, mistõttu on selgelt populaarsem modding segmenti Pro's.

Meie arvates BluBawx istub samas liigas nagu viimastel aastatel väga hinnatud Relfection HTPC Magnus Persson. Sarnasus on ilmne, kuigi see on hea näha, kuidas iga modder võttis mini-ITX AMD pardal ja pakendatud umbes tume akrüül selle ümber, fabricating kaks täiesti erinevat stiili nullist.

For mees, kes juba on see tema turvavöö, mõtleme oma "esimese" nullist ehitada ei oleks parem alus! Loodame, et naudite fenomenaalne tähelepanu üksikasjalikult see armas nii, et maja piisavalt võimu nii palju kui me tegime!

BluBawx Mod by E.E.L. Ambiense

Kontseptsioon

Siin ma olen jälle alustad teise uus ehitada. Ta ei kavatse olla suur aga. Mitte seekord. Ma armastan suur täis-tornid, täis £ 800 vedelike ja soojust tootva riistvara nii palju kui järgmine mees, kuid ma otsustasin minna täpselt vastupidises suunas seekord. Olen alati tahtnud ehitada midagi väike; näeb tõesti väike, kuid ma lihtsalt ei pääsenud ligi talle. Ma ootasin riistvara saada kuni nuusktubakas, mida ma tahtsin teha seda aurjas idee ehitada, et oli kopsakas ringi Nupp jaoks aega ja pool.

BluBawx Mod by E.E.L. Ambiense

Minu meelest on see lõpuks siin. Ja mõned minu muulide siin bit-tech on korduvalt palunud, et ma teeksin nullist-ehitada, nii et ma olen relenting. Olen visanud ettevaatusega hoolimatu tuul.

See on HTPC ehitada ja olen kõvasti tööd selle kallal juba. Hell, ma isegi nullist projekteeritud peaaegu Blu-Ray font ehitab nime, sest ma olen lihtsalt, et päraku. Ning jah, "1" nimes tähendab, et ma jätkama järgmistes väljaannetes, kui see kõik toimib hästi.

Igatahes, ma teile minu esimene "kriimustus-build" projekt: BluBawx.

BluBawx Mod by E.E.L. Ambiense

Mul on projekteeritud ja lõigata see asi läbi erinevat tüüpi akrüülist. Nimelt, läbipaistev sinine, tahke must ja jahe peegel-sinine akrüül puhul segatakse Olen olnud sügelus proovida. Mul läks see mansett, nähes, kuidas see kõik läks koos nagu ma jätkuvalt üles ehitada, mitte otseselt plaani korra kõik välja eelnevalt.

See build mis koosneb mõned tuttavad osast: nimelt emaplaadi. Bit-tech vaatas J & W Minix emaplaadi, ja mida nad leiti tõesti perked mu kõrvu kuni (ja silmad, kui see on võimalik). Lõpuks oleme laeval, mis suudavad saavutada töölaua tulemuslikkust mini-ITX form factor, pluss on accleration täieliku HD esitus liiga! Paar, et koos väikese võimsusega 45W AMD X2 protsessor, mõned G. Skill SO-DIMM mälu, Western Digital sülearvuti sõita ja Blu-ray Combo optiline draiv ja see asi on määratud mõned KODUKINOSÜSTEEM headust.

System Specs:

  • Motherboard: J & W ® Minix ™ mini-ITX 780G AMD pardal
  • CPU: AMD X2 5050e 45W AM2
  • RAM: G. Skill DDR2-800 4GB SO-DIMM Kit
  • HDD: Western Digital Scorpio Black 320GB 2.5in SATA II
  • Optical: LG GGC-H20LK Blu-ray Disc / HD DVD / DVD Combo SATA
  • OS: Vista Home Premium 32-bit
  • PSU: 120W DC-DC
Kuidas alustada, peab oleme?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder