Esialgne kasutab standardile off-the-shelf veebikaamera luua 3D silmadest reaalmaailma objekte.
Traditsiooniline 3D skaneerimine süsteemid -, mis võimaldavad kasutajatel luua 3D silmasuurus alates reaalse maailma objekte - pigem aeglaselt ja kohev tuginedes laserite ja teiste esoteeriliste mõõtesüsteemil kaart füüsilisi objekte. Qi Pan süsteemis, arenes tema tööst doktorant at Cambridge University's Engineering Department koostöös Gerhard Reitmayr ja Tom Drummond ja kirjeldada täielikult tema ülikooli koduleht - via BoingBoing - kasutab midagi muud kui tavaline webcam ja mõned targad tarkvara loomiseks veenev 3D silma kaugusel reaalses maailmas kujundeid.
Samuti lihtsa süsteemi loomine üsna täpne esinduste objekti Proforma (tõenäosuslik Motiiv põhinev On-line kiire mudeli omandamine) tarkvara ka pakub võimaluse jälgida objekti läbi 3D ruum - sobib iga liikumine ja rotatsiooni objekti ja overlaying 3D silmadega täpselt, mis annab aluse võimaliku tulevase liitreaalsuse rakendusi. Nagu võib näha projekti kahjuks vaikiva tutvustamistegevuse video, jälgimine on isegi võimalik kursis kiire Flick of papp Automaattikatkaisin üle laua pind.
Kuigi kaardistamise eesmärk ei ole täiesti õige - ja tõenäoliselt ei asenda kallist professionaalse 3D-skaneerimise süsteeme, vähemalt selle praeguses kehastus - see siiski väga odav viis suunamise 3D objektid arvutisse ja elada Teksturointi Kindlasti on muljetavaldav. On lihtne ette kujutada seda tehnoloogiat kasutatakse kasutusele digitaalse versiooni oma reaalse maailma varandus mängus keskkonda nagu Second Life, kuigi kas see näete kutse kasutamiseks raske-up 3D modelleerimine stuudiod jääb üle oodata.
Nende innukas, et saada oma käed tarkvara, Pan lubas Linux-põhine süsteem "paari kuu jooksul, millele järgneb Windows-põhine süsteem ka vähem au fait koos pingviini.
Kas see näeb välja mingisugune asi, mida soovid mängida, või oled hädas, et näha praktilisi kasutab pooleldi täpne 3D skaneerimise süsteem? Jaga oma mõtete üle foorumite.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder